Coa innovación e dixitalización

Entendemos a innovación como motor de transformación. Ademais de aplicar tecnoloxías e ferramentas, apostamos de xeito constante polo talento, o coñecemento e a resolución de problemas de forma creativa e proactiva, promovendo as alianzas e a colaboración con todos os actores sociais.

A innovación e a transformación dixital son grandes aliadas para abordar os retos que implica a xestión da auga nun contexto de cambio climático como o actual, que nos fai cada vez máis vulnerables aos fenómenos extremos como secas e inundacións, e á escaseza de auga. Aplicamos innovación constante na nosa xestión da auga e na procura de novas solucións para optimizar as operacións, protexer os recursos naturais e, en última instancia, ofrecer un mellor servizo aos nosos clientes.

Innovación constante e aposta dixital para a xestión eficiente, a sostibilidade dos recursos hídricos e o servizo á cidadanía

Un claro exemplo é o servizo de telelectura que permite realizar a lectura de contador de auga a distancia. Este servizo permite coñecer o consumo de auga en calquera momento, poder detectar fugas, así como poder activar un sistema de alarma que avisa o cliente por correo electrónico en caso de consumo superior ao habitual. 

Estamos convencidos de que a mellor fórmula para crear solucións innovadoras é a través da colaboración público-privada, integrando talento interno e externo e unindo esforzos de axentes, empresas, institucións e administracións tanto a nivel local como nacional. 

Motor de cambio

É fundamental para desenvolver solucións que protexan os recursos naturais e afronten o cambio climático, impulsando a transformación dixital na xestión da auga.

 

Tecnoloxía avanzada e experiencia

 A combinación de novas tecnoloxías como a intelixencia artificial e a experiencia do noso equipo permiten optimizar operacións e afrontar os efectos do cambio climático na xestión dos recursos naturais. 

Colaboración público-privada

Fomentamos a creación de ecosistemas colaborativos entre universidades, centros de investigación, administración pública e empresas fortalecendo o liderado no ciclo integral da auga e os servizos medioambientais.

 

Proyectos de innovación

La innovación en la gestión del agua es clave para afrontar desafíos y ser más eficientes. Usando tecnología digital, se minimiza el impacto ambiental y se mejora el servicio. Esto transforma ciudades hacia la sostenibilidad, preparándolas para el cambio climático y la escasez de agua, optimizando procesos y la atención. Es una filosofía que integra talento y creatividad para resolver problemas y fomentar la colaboración.

Proyectos de digitalización

Aguas de Murcia desarrolla un Plan Estratégico de Digitalización Operativa para mejorar la respuesta al ciudadano, asegurar movilidad sostenible y aumentar la resiliencia del sistema mediante sistemas predictivos. Implementa dispositivos móviles como 'despachos portátiles' para tareas en tiempo real y sistemas de predicción de averías para minimizar impactos en ciudadanos y vía pública.

Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia

El Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia de España forma parte del programa NextGenerationEU y busca una España más verde, digital e inclusiva mediante el aumento de la productividad y crecimiento potencial. Se estructura en cuatro ejes transversales: transición ecológica, transformación digital, igualdad de género y cohesión social y territorial, alineados con las agendas estratégicas de la UE y los ODS.